Monday, January 08, 2007

Tillbaka på fältet

Efter en lång och väldigt behövlig julledighet är jag idag tillbaka.

Och det är inte bara jag som är tillbaka. Idag så kommer alla barnen tillbaka till skolan med allt som det innebär.
För många är det en rolig händelse, man får träffa sin kompisar igen. För andra är det hell.
Nu är man tillbaka i pressen igen liksom.

Vad har hänt medan jag var borta?
Vem har sagt var och hur många ggr har de andra pratat om mig och vem va egentligen på den där festen på nyårsafton?

Det är ju ett nytt år oxå.
Detta kommer bli ett jäkligt spännande nytt år känner jag på mig.

Känns som att frågan om ungas vanor på nätet kommer att bli mer aktuell eftersom det var många som var ute och pratade om det förra året.

Kommer själv att försöka dra ner på föreläsningarna för att kunna ha tid att jobba med det här sjukt spännande projektet som jag inte kan tala om ännu.
Men det kommer i slutet av februari början av mars att låta höra från sig.
Ska försöka att bara föreläsa en dag i veckan, jag vet att det inte kommer att hålla, men man kan ju önskatänka lite grann.

Idag är en dag att rensa mailboxen, att ta upp alla lösa trådar som jag lät ligga på mitt skrivbord i december.

Nästa gång du är i skola, slå på bluetooth i Mobilen och se hur många du hittar. Det är ganska många, samma på tunnelbanan/bussen.

Hoppas detta blir ett bra år.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home